Jabra Supreme UC to najnowszy model wśród zestawów słuchawkowych marki Jabra zoptymalizowany pod kątem pracy mobilnej.
Jak pokazują badania IDC* do 2015 roku liczba pracowników mobilnych wzrośnie do 1,3 mld, co stanowi ponad 37 proc. wszystkich osób pracujących. Podążając za światowym trendem mobilności Jabra, producent zestawów słuchawkowych, poszerzyła swoją ofertę o model Jabra Supreme UCTM. Wbudowany w zestaw adapter USBz Bluetooth pozwala na swobodną komunikację, poprzez możliwość dowolnego przełączania pomiędzy takimi urządzeniami mobilnymi, jak laptop, smartfon czy tablet.
„Jabra Supreme UCTM to nasza propozycja dla osób, które potrzebują sprzętu z jednej strony funkcjonalnego, z drugiej o intuicyjnej obsłudze. Tworząc ten model zależało nam na jego dopasowaniu do wymagań pracownika mobilnego, który oczekuje bezproblemowych połączeń w podróży” – mówi Mogens Elsberg, CEO w Jabra.
Jabra Supreme UCTM to wzbogacona o technologię Unified Communication (Komunikacji Zintegrowanej) wersja wprowadzonej w zeszłym roku Jabra Supreme. Najnowszy model pozwala na jeszcze łatwiejsze korzystanie z różnych sposobów komunikacji dzięki integracji z aplikacjami Microsoft, Cisco, Avaya, SkypeTM oraz urządzeniami mobilnymi typu smartfon oraz tablet. Wbudowany adapter USB z Bluetooth zapewnia łatwe podłączenie do laptopa lub telefonu, co umożliwia wykorzystywanie zestawu zarówno do rozmów online, jak
i tradycyjnych połączeń.
„Istotną zaletą Jabra SUPREME UC jest możliwość jej jednoczesnego podłączenia do kilku sprzętów zewnętrznych. W ten sposób nie tracąc czasu, za pomocą jednego przycisku, możemy szybko zmienić kanał komunikacji, bez zbędnych instalacji” – stwierdza Mogens Elsberg z Jabra.
Oprócz intuicyjnej obsługi, najnowszy model Jabra to również wysoka jakość dźwięku. Zestaw został wzbogacony w Aktywną Technologię Redukcji Szumów oraz system Noise Blackout 3.0, który niweluje odgłosy z tła podczas prowadzonej rozmowy.
„Jabra Supreme UC stanowi sentencję naszego globalnego know-how. Chcemy być blisko naszych klientów, dostarczając rozwiązania, które wyprzedzają zmiany wokół środowiska biznesowego. Aby jeszcze intensywniej podkreślić wpisanie produktów Jabra
w trend mobilności, postanowiliśmy przeformułować główne hasło naszej marki” – informuje Mogens Elsberg, CEO w Jabra.
Nowy brandline „Jabra YOU’RE ON” wyraża szereg aktywności marki, od prezentacji instruktażowych, po kontakt z klientem poprzez portale społecznościowe i narzędzia cyfrowe. Takie inicjatywy mają ułatwić użytkownikom korzystanie ze sprzętów Jabra, uwzględniając ich codzienną aktywność i styl życia.
Program „Jabra YOU’RE ON” to platforma wspierająca użytkowników. Umożliwia im zrobienie tego, co dokładnie zamierzali, bez obaw o funkcjonalność urządzenia czy konieczność znajomości aspektów technicznych”- dodaje Mogens Elsberg, CEO w Jabra.
Odwiedź nową stronę Jabra.com i zapoznaj się z platformą „Jabra YOU’RE ON”, zaprojektowaną z myślą o użytkownikach nowej generacji. Znajdziesz nas także na Facebook.com http://www.facebook.com/Jabra oraz na Twitter.com http://twitter.com/jabraeurope.
* “Worldwide Mobile Worker Population 2011–2015” Prognoza IDC, Grudzień 2011
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-jabra-supreme-uc-w-strone-mobilnosci